Nederlandse jongeren ontdekken de Japanse kost, constateert de steeds verder uitbreidende sushi- en grillketen ShabuShabu.
Dat schrijft De Stad Amersfoort. In de Keistad is onlangs de zesde vestiging van de keten geopend; het zevende filiaal komt eraan. De eerste vestiging werd vier jaar geleden pas geopend.
Brede doelgroep
Onderneemster Winnie Pang: "Onze brede doelgroep is één van de pijlers onder het succes van onze restaurants. Niks stoffig en achterhaald, iedere vestiging van ShabuShabu is modern en trendy ingericht. Zonder door te slaan naar te, maar echt fris, gastvrij en overal heerst een ongedwongen sfeer."
"Daarom en ook door ons prijsniveau spreken we zowel een ouder publiek als de jongere generatie aan."
Ontdekken
"Het leuke is dat met de komst van ShabuShabu de Nederlandse jongelui de Japanse kost ontdekken. Dat zien we vooral in Rotterdam, waar ons restaurant een behoorlijke hit is. Ze hebben zo iets van 'wauw, rauwe tonijn en zalm'.
"Dat vind ik dan weer geweldig want op die manier dragen we ons steentje bij aan het gezonder maken van de jeugd."
Bron: De Stad Amersfoort.
---
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Fastservice Entree.
Abonnement Fastservice Entree.

