Horecaondernemers zien de toename van actie-/restaurantweken als een positieve ontwikkeling die extra omzet oplevert.
Dat blijkt uit de poll van Horeca Entree waar 620 keer op is gestemd. De vraag luidde 'Wat leveren de horeca-actieweken u vooral op?'. 93 procent zei 'Extra omzet'.
Twee procent zei 'Naamsbekendheid' en twee procent zei '(Bijna) niets, maar veel collega's doen ook mee dus kan ik niet achterblijven'. Tweemaal één procent ging naar de antwoorden 'Niets, ik doe ook (bijna) niet mee' en 'Het kost (uiteindelijk) geld, dus ik doe niet mee'.
Schnitzel & Ossenhaas
De poll is onderdeel van de rubriek Schnitzel & Ossenhaas van Horeca Entree (HE) en horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners. Twee types genaamd Schnitzel en Ossenhaas discussiëren hierin met elkaar over een voor horecaondernemers actueel onderwerp.
Poll
Naar aanleiding van de discussie in de printversie van HE komt er telkens een poll te staan op de website van HE waar u dus uw standpunt kunt aangeven. De resultaten van deze poll worden vervolgens gepubliceerd in de daaropvolgende editie van HE.
De laatste discussie over horeca-actieweken (nog eens) lezen? Meld u dan nu gratis aan voor de online editie van Horeca Entree.
Al geregistreerd (en ingelogd)? Klik dan hier voor de laatste editie.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.
Facebook-account Horeca Entree.

