Innovatie

Artyplate is nieuw concept van Taste of Art

Uit de koker van Taste of Art: Artyplate. Dit nieuwe concept biedt voordelen op het gebied van prijs, kwaliteit en levertijd.

De organisatie denkt hiermee de concurrentie het hoofd te kunnen bieden en op een laagdrempelige manier het exclusieve segment van de buitenlandse eetculturen te bedienen.

Taste of Art
Taste of Art/Proeven van Kunst is een culinair-cultureel concept waaraan toprestaurants/-hotels en kunstenaars kunnen deelnemen. De deelnemende restaurants zijn vooral gevestigd in Nederland en België, maar ook Spanje.

Taste of Art won twee prijzen: in 2006 de overall-Horecava Innovation Award en in 2010 de Horecava Jubileum Award. Sinds 2009 geeft Taste of Art ook Dé Restaurantgids voor Kunstliefhebbers uit.

Artyplate
Het nieuwe Artyplate biedt voordelen op gebied van prijs, kwaliteit en levertijd ten opzichte van Taste of Art. Zo heeft de organisatie nu zelf een aantal internationale topkunstenaars geselecteerd zoals Marianne Naerebout, Lily Marneffe en Lotta Hulthèn.

Omdat er per kunstenaar meerdere designs zijn, kan er voor een serie in eenzelfde stijl of kunstenaar gekozen worden.

Voordelen
De onderborden zijn uit voorraad leverbaar. Met dit nieuwe concept is het ook mogelijk om over relatief kleine aantallen (vanaf/per dertig) te beschikken.

Artyplate wordt onder andere gepromoot met 'point of sale'-materiaal en via het televisieprogramma Lifestyle Experience.
 

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.