Innovatie

Bigfish: voor horeca, catering en evenementen

Het nieuwe label Bigfish gaat evenementen organiseren, catering regelen, concepten zoals pop-uprestaurants neerzetten en communicatie verzorgen.

Bigfish is opgezet door Camiel Vlasman (Verse Geesten, Hyper Hyper en Peace in the Park) en Mat Buitelaar (restaurant Eten, Foodlab en Matz Catering). De naam is een 'paraplu' waar vier disciplines onder hangen: evenementen, catering, concepten en communicatie.

Daarbij moet out-of-the-box-denken centraal staan, zoals bij pop-uprestaurants. Dit zijn restaurants met een beperkte houdbaarheidsdatum die op verrassende plekken worden opgezet.

Evenementen/catering

Qua evenementen kan Bigfish het totaalpakket verzorgen of juist een gedeelte ervan, zowel in de privé-, bedrijfs- als publieke sfeer. Qua catering kunnen mensen bij Bigfish terecht voor partijen van twee tot wel tienduizend personen.

Qua kookkunsten belooft Buitelaar bij ieder thema 'op maat gesneden' gerechten te bereiden.

Concepten/communicatie
Verder gaan de twee heren horeca- en cateringconcepten bedenken onder de naam Bigfish. Dit omdat ze beide oude bekenden zijn in de evenementen- en culinaire wereld. Ten slotte kan Bigfish ingeschakeld worden voor concept- en productmarketing.

Zelf noemen de twee mannen dit 'food & mood'-communicatie. Dit houdt in dat een bepaald product, bijvoorbeeld een drankenlabel, op een interactieve manier wordt ingezet, zodat de consument een gevoel krijgt bij het product.

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.