Innovatie

Culitour trekt langs Nederlandse restaurants

Het nieuwe Culitour trekt door Nederland om gasten te laten kennismaken met restaurants (in het hogere segment).

De Culitour is een iniatief van Clemens Schalkwijk en Patrick van Vliet. Mediapartner ervan is AlleToprestaurants. De bedoeling is dat elke maand een andere groep deelnemers plaatsneemt aan een tafel in een restaurant.

Daarbij gaat het voor de deelnemende restaurateurs niet om het maken van winst, maar om het positief belichten van de horeca(zaak).

Promotie

Promotie van de diners vindt plaats via diverse websites, Twitter, Facebook en regionale media. Culitour stimuleert actief dat deelnemers een recensie achterlaten op een culinaire recensiesite naar keuze.

Deelnemen

Gasten die deelnemen aan een Culitour krijgen een vijfgangendiner inclusief aperitief, bijpassende wijnen, water en koffie/thee voor 75 per persoon. Per Culitour-diner zijn circa 20 plekken beschikbaar.

Verslagen van de diners worden direct na het gebeuren op de sites van Culitour en Alle Toprestaurants geplaatst. Restaurants die willen weten hoe ze mee kunnen doen aan de Culitour kunnen informatie opvragen via info@culitour.nl.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.