Wellbeing is in steeds meer producten en diensten terug te vinden. Daarom is het 'dé trend van deze eeuw'.
Dat zegt trendwatcher Li Edelkoort. Edelkoort: "In steeds meer producten is wellbeing terug te vinden. Dit is meer dan wellness. Wellness is een onderdeel van wellbeing, dat gaat over lichaam en geest. Wellbeing gaat ook over mooie producten, stoffen, geuren, kleuren, de aanraking."
Keuze
De trend is begonnen in hotels met aandacht voor zachte bedden, exclusieve zeepjes en veel sfeerverlichting. "Het gaat ook over keuze. Kregen we vroeger brood met boter in een restaurant, nu zijn het drie soorten brood, drie soorten olie en drie soorten boter."
Scoren
Horecabedrijven die aandacht besteden aan het welbevinden van de gast zullen scoren. Li Edelkoort geeft daarom op dinsdag 16 november voor het eerst een exclusieve masterclass over het vakgebied wellbeing.
Scoops
Marjon Prummel, hoofdredacteur van Horeca Entree en Proost!, betitelde wellbeing als dé trend voor de Scoops van de Horecava. Dit is een overzicht van wereldwijde, innovatieve ideeën.
Afbeelding: Li Edelkoort. Fotograaf: Erwin Olaf.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

