Innovatie

Foodservicecongres: groeipotenties en trends

In Rotterdam is dinsdag 7 en woensdag 8 december het Nationale Foodservice Congres over groeipotenties, trends en marketing.

Dit is een landelijk platform voor directie en management binnen de voedingsmiddelenindustrie, horeca, catering, fastservices en logistieke diensterverlening.

Onderwerpen
Het evenement richt zich op onderwerpen als 'De groeipotenties: ontdenk waar uw kansen liggen', 'Dé actuele trends in de markt buitenshuis eten en drinken', 'De food-consument 2020: hoe behoudt en vergroot u het 'maagaandeel'?', 'De rol van het merk: A-merk of private label?' en 'Uw marge verhogen door effectieve ketensamenwerking'.

Congres
Het Nationale Foodservice Congres bestaat uit een congres op de dinsdag en masterclassprogramma op de woensdag. OP het congres zijn sprekers als Lucien van der Hoven (GFK Panel Services), Bob Hutten (Hutten Exclusieve Catering), Marjan Ippel (foodtrendwatcher), Paul Bringmann (La Place) en Carl Rohde (cultureel-sociologisch onderzoeker).

Ook is er onder andere een debat tussen Gerard van der Krogt (Unilever), Henk-Jan Peterse (Sligro Food Group), Philip den Ouden (FNLI) en Jeroen Stok (Sodexo).

Masterclass
Op de tweede dag vindt een masterclass plaats. Deelnemers krijgen inzichten, kennis en handvatten aangereikt voor een succesvolle marktaanpak in de foodservice.

Ook gaan ze concreet aan de slag met het optimaliseren van het marketingplan en krijgen ze informatie over welke (data)bronnen bijdragen aan de effectieve keuze en bewerking van de focussegmenten.

Praktisch
De kosten voor het congres bedragen 999 euro voor de dinsdag, 899 euro voor de woensdag en 1.799 euro voor beide dagen. Deze bedragen zijn inclusief koffie, thee, lunches en het boek 'What (not) to eat in 2010'.

Daarnaast ontvangen deelnemers toegang tot een digitale syllabus die ze als naslagwerk kunnen gebruiken. Aanmelden kan via de bijbehorende website.

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.