Het FoodService Instituut Nederland (FSIN) start een grootschalig onderzoek naar duurzaamheid in het out-of-homekanaal en de foodretail.
Dit doet FSIN op verzoek van het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselveiligheid (LNV) en wel in 2010 en 2011. Ze werkt daarvoor samen met de Wageningen Universiteit en het Landbouw Economisch Instituut (LEI).
De bedoeling is om alle spelers in de foodsector (zowel het out-of-homekanaal als foodretail) aanknopingspunten te bieden tot verbetering van het duurzaamheidsbeleid.
Denkmodellen
Het FSIN is partner in dit onderzoek vanwege de door het FSIN ontwikkelde denkmodellen en de ervaring met grootscheepse Delphi-onderzoeken, waarbij de mening van beleidsbepalende organisaties in het out-of-homekanaal en de foodretail in het onderzoek worden betrokken.
Bron: Out-of-Home Shops.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

