Innovatie

Horecastudiereis naar Hongkong voor inspiratie

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en InnoBrands houden in mei een horecastudiereis naar Hongkong.

"Vernieuwing is essentieel voor elke bedrijfsvoering, ook in de horeca", aldus KHN. "Maar innovatie komt niet vanzelf; belangrijk daarbij is om nieuwe oplossingen, concepten, services en ideeën te zien en geïnspireerd te raken om ze zelf toe te kunnen passen."

Smeltkroes
Zodoende wordt de studiereis naar Hongkong georganiseerd. "Deze wereldstad met zeven miljoen inwoners is een zeer interessante smeltkroes van oosters en westers; door de enorme concurrentie is er een niet-aflatende vernieuwingsdrang."

"Vrijwel nergens is het horeca-aanbod zo enorm als in Hongkong. Van fastfood, on-the-go, restaurants en eethuizen tot vijfsterrenhotels en alles wat daar tussenin zit.

Hofex
Onderdeel van de studiereis is een bezoek aan de Hofex, de grootste horecavakbeurs van Azië. De reis vindt plaats van maandag 9 mei tot en met vrijdag 14 mei en alleen bedoeld voor KHN-leden. Een optie is om de reis met twee nachten te verlengen.

Kosten
De kosten zijn 2.695 euro, exclusief btw, per persoon op basis van een eenpersoonskamer. Studiereizen zijn voor 73,5 procent aftrekbaar. De reis is bedoeld voor minimaal tien en maximaal twintig personen.

Bron, meer informatie en aanmelden: KHN.
 

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.