Hotel Casa 400 wil een self-servicedag introduceren waarop gasten alles zelf doen en is benieuwd naar het draagvlak hiervoor.
De dag houdt in dat gasten onder begeleiding van het managementteam inchecken, zelf hun bed opmaken, hun eigen biertje tappen, borrelhapjes voor het gezelschap maken en samen met de koks het ontbijt samenstellen.
Natuurlijk moeten de gasten ook voor het uitchecken zelf het linnengoed van het bed afhalen.
Waardebepaling
Dat zal dan ook het punt zijn waarop de gast het receptiepersoneel laat weten hoe deze ervaring is geweest en hoeveel hij voor deze ervaring over wil hebben. Een self-serviceconcept met waardebepaling achteraf dus.
Discussie
Hotel Casa 400 biedt nu een platform voor geïnteresseerden om erover te discussiëren en creatieve ideeën te spuien. Met deze actie onderzoekt het Amsterdamse hotel het draagvlak voor zo'n self-servicedag. De gast kan met zijn contributie een geheel zelfbedachte self-servicedag winnen.
Ga naar het discussieplatform.
---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

