Innovatie

Hotelgroep Accor wil nog transparanter zijn

Hotelgroep Accor wil nog transparanter zijn en gaat daarom de meningen van gasten over haar hotels online zetten.

Dat meldt Zakenreisnieuws. Internetgebruikers die een hotel zoeken op Accorhotels.com kunnen nu direct de meningen van andere reizigers lezen op TripAdvisor. De nieuwe service is beschikbaar voor onder andere Sofitel-, Novotel-, Mercure-, Ibis- en Etap-hotels in alle landen waar Accor actief is.

Feedback
De meningen en opmerkingen van gasten over een hotel zijn zowel op Accorhotels.com als op de website van TripAdvisor te zien. Om het gebruik te bevorderen, ontvangen reizigers een week na hun verblijf een e-mail waarin ze gevraagd worden om feedback te geven.

Transparant
"Met deze samenwerking wil Accorhotels.com laten zien dat het kwaliteit voorop stelt door op transparante wijze hotelbeoordelingen te tonen die door gasten geplaatst zijn op TripAdvisor", zegt Romain Roulleau, deputy director of Direct Sales voor E-commerce bij Accor.

Bron: Zakenreisnieuws.
 

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.
Facebook-account Horeca Entree.