Innovatie

HSMAI-seminar: 'Best practices in hospitality'

De eindejaarsbijeenkomst van HSMAI borduurt voort op het jaarthema 'Be(come) the best in your business? Yes YOU can!'.

Voor deze bijeenkomst heeft HSMAI verschillende met awards bekroonde leden bereid gevonden hun strategieën uit de doeken te doen. De middag zal geopend worden door Lieke Vogels, directeur van Wereldwinkels.

Zij zal onthullen hoe zij de Opzij Power Award won en zich daarmee de machtigste communicatievrouw van Nederland mocht noemen.

Strategieën
Heineken Experience legt uit waarom zij Best Tourist Attraction werd en het Lloyd Hotel deelt haar strategie om Best Hotel te worden. Winnaar van 100% LEF in Hospitality Resto VanHarte zal haar verhaal doen en ook het ATCB zal uitwijden over hoe zij Beste Citymarketing Initiatief werden.

Tot slot zal Hans Steenbergen (afbeelding), prijswinnend trendwatcher en hoofdredacteur van Food Inspiration Magazine, de middag afsluiten door zijn visie op het gebied van food, drinks en de hospitalitybeleving van de toekomst te geven.

Praktisch
De eindejaarsbijeenkomst vindt vrijdag 26 november in de middag plaats in het Palace Hotel in Noordwijk aan Zee. Het seminar is gratis voor HSMAI-leden en kost 95 euro voor niet-leden.

Inschrijven kan via de website Hsmai.nl.

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.