Tijdens Fresh Rotterdam in de Rotterdamse Ahoy wordt maandag 21 september de tweede editie van de Vers Top 100 bekendgemaakt.
Dit is een lijst van de honderd meest innovatieve producten, diensten en bedrijven in de verssector. "Overal proberen producenten, handelaren, detaillisten en verwerkers van versproducten manieren te vinden om op de sterk veranderende wensen van de consument en professionele afnemers in te spelen", aldus een woordvoerder.
Consumptiegroei
"Zij zoeken nieuwe smaken, kiezen voor gezondheid, luxe of andere eetmomenten. Het is duidelijk dat de consumptie van versproducten daardoor groeit. Mensen willen meer en meer en op elk moment van de dag een snelle, maar liefst ook gezonde maaltijd of snack."
Publicatie
De Vers Top 100 schetst een beeld van de bedrijven die actief zijn in deze verssector en daarin opvallen door hun initiatieven en innovaties. De lijst met de honderd kandidaten wordt gepubliceerd in een glossy magazine.
Criteria
De bedrijven die uiteindelijk zijn geselecteerd, zijn door de jury beoordeeld op de volgende criteria: innovatief vermogen, ondernemerschap, groeiperspectief en duurzaamheid.
De Vers Top 100 is een initiatief van Denhatex Uitgeverij en Stijlmeesters. Evenals vorig jaar is ABN AMRO de hoofdsponsor van de Vers Top 100.
Meld u ook eens aan voor onze nieuwsbrief.

