Het culinair-culturele concept Taste of Art en mobiele-websitebouwer Pocketmenu gaan een samenwerking aan.
Taste of Art biedt horecagelegenheden onderborden met kunst erop. Nu gaat ze haar klanten een gratis mobiele website aanbieden, die Pocketmenu zal realiseren. Op de achterkant van de borden komt een QR-code.
De gast die deze met zijn mobiel scant, wordt dan automatisch doorgeleid naar de mobiele website van het restaurant of hotel.
Meer gasten
Taste of Art wil met dit nieuwe concept nog meer gasten naar restaurants trekken die met Taste of Art-borden werken. En volgens Pocketmenu stijgt het aantal mensen dat met een mobiel een website bekijkt explosief, dus is een mobiele website steeds noodzakelijker.
In de nieuwste Horeca Entree staat dan ook een artikel over mobiele websites voor de horeca. Vrijdag 18 februari staat deze editie online.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.
Facebook-account Horeca Entree.

