De allereerste Tweetjam met 17 chefs was op een gegeven moment het meest getweete onderwerp op het sociale medium.
De Tweetjam vond plaats op maandag 28 maart bij Koppert Cress in Monsterd. Bij dit evenement bereidde een aantal koks gerechten, terwijl dit live te volgen was op internet. Tegelijkertijd was er voor de kijkers en volgers gelegenheid om met de deelnemers, via Twitter, te reageren op wat er gebeurde.
Dat het evenement veel aandacht trok blijkt uit de ranking op de lijst met meest populaire Twitter-onderwerpen waar het evenement een keer op nummer 1 stond.
Jongere generaties
Aan de Tweetjam deden 17 (sterren)chefs mee. Het initiatief was in handen van Koppert Cress en werd ondersteund door een aantal vooraanstaande leveranciers in de gastronomie.
Koppert Cress is er van overtuigd dat bewegend beeld en de nieuwe media cruciale middelen zijn om met de jongere generaties te communiceren.
Bron/afbeelding: Koppert Cress.
---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

