Leveranciers

Innovatief eMenu bij 't Hart van Breda

't Hart van Breda introduceert het innovatieve eMenu: een combinatie van een interactieve kaart en online entertainmentcenter.

Terwijl gasten wachten op de bestelling die ze via het lcd-touchscreen bij hun tafel hebben gedaan, kunnen ze uitgebreide informatie, foto's en video's bekijken over hun bestelling, samen spelletjes spelen of filmpjes kijken.


“Het is een logische stap”, vindt Nanda Koomans, eigenaresse van 't Hart van Breda. “Onze klanten zijn jong en hip, ze leven en werken digitaal. Dus past de introductie van eMenu helemaal bij wie ze zijn. Zo'n terminal bij je tafel is fun. Een nieuwe belevenis.”


Het eMenu is daarnaast ook interessant voor kinderen, voor als de ouders even rustig wat willen drinken.


Omzetstijging
eMenu is ontwikkeld in Isra? Daar leidde de introductie in veel gevallen tot spectaculaire omzetstijging. “Wij rekenen ons liever niet rijk, maar ik verwacht wel dat we tien procent meer omzet gaan draaien”, vertelt Koomans. “De ervaring leert dat de drempel om te bestellen veel lager is.”


“Nog voor je glas leeg is, kun je al een nieuwe bestellen,” vult Jos Koenen van eMenu Nederland aan. “Maar een bestelling moet wel een paar keer worden bevestigd. Per ongeluk honderd biertjes bestellen, zal dus niet gebeuren.”


Of eMenu ook de personeelskosten drukt, betwijfelt Koomans: “Daar gaan we niet van uit. Mensen hebben waarschijnlijk toch af en toe een toelichting nodig. Daarnaast hechten wij veel waarde aan persoonlijk contact. Via eMenu kun je dan ook een ober bij je tafel 'bestellen'. En natuurlijk brengen we de bestellingen gewoon aan tafel, daar verandert niets aan.”


Chatten
Met het eMenu is het ook mogelijk dat gasten door de ingebouwde chatfunctie met elkaar in contact komen. “Niet al onze klanten zullen die optie inzetten”, verwacht Koenen, “maar zeker in kroegen kan dit een bijzonder waardevolle toevoeging zijn. Mensen kunnen elkaar dan ook een drankje aanbieden via eMenu.”


Meer informatie: www.eMenunederland.nl.