Leveranciers

Out-of-Home Event richt zich op fastservice

In de Expo Haarlemmermeer is 11, 12 en 13 april het Out-of-Home Event 2010, de vakbeurs voor onder andere de fastservice- en conveniencesector.

Andere sectoren waar de beurs zich op richt zijn sports & leisure, at school & at work en petrol. Centrale doelstelling van het Out-of-Home Event is om bezoekers de weg te wijzen naar groei.

In de verschillende werelden wordt aan deze doelstelling invulling gegeven door aan de hand van thema’s kansen te duiden.

Fastservice
Zo wil Antonio Stroes van Kwalitaria/Franchise Friendly Concepts op de beurs laten zien dat het in zijn wereld om meer draait dan frites. Winnaars van de toekomst hebben hun zaken op orde als het gaat om managementinformatie en oriënteren zich op cocreatie en nieuwe concepten, aldus Stroes.

Verder wordt in de fastservicewereld op het Out-of-Home Event invulling gegeven aan het thema beleving.

Convenience

Gezond, gemak en beleving zijn de thema’s in de conveniencewereld. Jan Huurdeman van Servex weet uit ervaring dat consumenten massaal op zoek zijn naar gezonde alternatieven en dat gemak centraal staat in het levenspatroon van veel mensen.

Verder kiest de consument juist voor concepten die ook beleving herbergen.

Bron: LevensmiddelenKrant.

---
Horeca Entree heeft een nieuwe Twitter-account
.
Nieuwsbrief
Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.