Leveranciers

Paviljoen Week van de Smaak op InnoFresh

De organisatie van de Week van de Smaak krijgt een eigen paviljoen op de vakbeurs InnoFresh, van maandag 21 tot en met woensdag 23 september in Ahoy Rotterdam. Daar toont ze dan haar thema's voor 2010.

Bedrijven met een assortiment passend binnen de campagne van de Week van de Smaak, kunnen hun producten dan rondom het paviljoen tonen. Reserveren kan via het deelnameformulier.

Organisatie
De Week van de Smaak is een initiatief van Biologica, Stichting Streekeigen Producten Nederland, EuroToques, Slow Food, Kunsthal Rotterdam en Smaakambassadeur Pierre Wind, die kookdemonstraties zal geven op de beurs.

Verswedstrijden
Verder zijn tijdens InnoFresh de zogeheten verswedstrijden en leerlingenwedstrijden van SVO, de opleidingspartner voor bedrijven in de sectoren fastservice, versdetailhandel, supermarkt en voedselverwerkende industrie.

Aan de verswedstrijden kan iedereen meedoen; voor de leerlingenwedstrijden worden leerlingen rechtstreeks benaderd door SVO.

Vers Top 100
Ten slotte wordt tijdens de vakbeurs de nieuwe Vers Top 100 bekendgemaakt: een overzicht van de crème de la crème van bedrijven uit de Nederlandse, versgerelateerde sector. De eerste editie van de Vers Top 100 werd op 25 november 2008 gelanceerd en wordt nu nog aangevoerd door Koppert Cress.

Fresh Rotterdam

InnoFresh is onderdeel van het versplatform Fresh Rotterdam. Deze vindt elke twee jaar in Ahoy Rotterdam plaats en biedt ook onderdak aan FreshTec, de vakbeurs voor verstechnologie.