Marketing

Discussie over actieweken in de horeca

Er zijn steeds meer actieweken voor de horeca, maar is dit nu juist een positieve of negatieve ontwikkeling? Discussieer mee.

(Michelinsterren)Restaurantweek, Dining With the Stars, de HotelWeek, het Brunchweekend, de Iens Diner Dagen; het rijtje valt nog wel langer te maken. Maar wat leveren deze actieweken in de horeca eigenlijk en/of uiteindelijk op?

Zorgt het voor prima promotie en het aanboren van nieuwe gasten of bestaat het gevaar dat mensen gewend raken aan lagere prijzen en zijn ze straks niet meer bereid de normale prijs te betalen?

De discussie lezen? Meld u dan nu gratis aan voor de online editie van Horeca Entree.

Al geregistreerd? Klik dan hier voor de laatste editie.

Rubriek
Schnitzel & Ossenhaas is een rubriek in Horeca Entree (HE) waarin een actueel horecaonderwerp wordt bediscussieerd. De rubriek is een samenwerking tussen HE en horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners.

Twee types genaamd Schnitzel en Ossenhaas discussiëren hierin met elkaar over een voor horecaondernemers actueel onderwerp.

Poll
Naar aanleiding van de discussie in de printversie van HE komt er telkens een poll te staan op de website van HE waar u dus uw standpunt kunt aangeven. De resultaten van deze poll worden vervolgens gepubliceerd in de daaropvolgende editie van HE.

Stemmen kan rechts op de website.

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.
Facebook-account Horeca Entree.