Marketing

Giveanight is nieuwe hotelcadeaukaart

Jorik Schröder en Tobias van Amstel hebben de Giveanight-hotelcadeaukaart gelanceerd, die geldig is in meer dan dertigduizend hotels.

Ook verloopt de kaart nooit, zitten er geen verplichtingen aan vast en is de kaart te personaliseren.

Specificaties
De Giveanight-hotelcadeaukaart werkt als een tegoedkaart. De besteller kan de cadeaukaart een waarde geven van tussen de 25 en 2.000 euro. Dit tegoed is te gebruiken voor één of meerdere hotelovernachtingen in meer dan dertigduizend hotels wereldwijd, zonder verloopdatum en verplichtingen zoals verplicht dineren in het hotel.

Desgewenst kan er gratis een persoonlijke boodschap bijgevoegd worden. Bij grote bestellingen kan er een eigen foto en/of logo op de cadeaukaart worden gezet. Vervolgens wordt de cadeaukaart in luxe verpakking binnen 24 uur thuisbezorgd.

Ontvanger
De uiteindelijke ontvanger van de hotelcadeaukaart kan via de website een hotel uitkiezen. Als hij meerdere kaarten heeft, zijn deze samen te gebruiken voor een boeking.

Ambities
Schröder en Van Amstel, twee oud-studenten Economie en Bedrijfskunde, verwachten binnen 30 maanden minimaal 320.000 cadeaukaarten te verkopen. Ze zijn in hun plannen mede gesteund door een bijdrage van de Technostartregeling van het ministerie van EZ.

Mede daardoor overhandigden de twee de cadeaukaart vrijdag 13 november aan staatssecretaris Frank Heemskerk van Economische Zaken (EZ).


Ook onze horecanieuwsbrief ontvangen? Klik
hier.
Horeca Entree zit ook op
Twitter.