Marketing

Grand Catering wil nog meer uitdagen

Grand Catering lanceerde vrijdag 12 september haar nieuwe pay-off Daagt uit, om opdrachtgevers nog meer te stimuleren.

De nieuwe huisstijl - Grand Catering Daagt uit - is niet alleen verfrissing van het oude beeldmerk, maar moet opdrachtgevers ook stimuleren meer uit de kast te willen halen. "Door hen meer inzicht te geven en onze inspiratie te delen, voelen ook zij zich uitgedaagd meer te geven", aldus adjunct-directeur Pieter Aalbers. "Dat leidt tot verdieping van de relaties en daardoor tot ongekende idee?en resultaten."


Daagt uit staat voor een kruisbestuiving van Grand Catering met alle relaties. Door gedachtegoed en creativiteit de ruimte te geven, wordt iedereen aangespoord kaders los te laten en net die stap verder te gaan. Aalbers: "Onze mensen komen tot veranderde inzichten, opdrachtgevers tot de werkelijke reden en verwachtingen van een evenement en hun gasten ervaren en ondergaan een boodschap die st?. Deliciously simple eigenlijk."


Grand Catering benadrukt dat de nieuwe pay-off een stijl weergeeft waar de de organisatie al voor stond. Aalbers: "Daagt uit moet inspireren en verleiden om tot vernieuwende en verrassende uitvoeringen te komen. Dat vormde al een natuurlijke kern van ons handelen, maar dat wilden we nog meer laten zien. Daagt uit is de bewustwording ervan. Sterker nog, het moet de nieuwe standaard vormen."


De nieuwe huisstijl wordt ook doorgevoerd in de website, nieuwsbrief en speciaal ontworpen bedrijfskleding.