Marketing

Gratis sessie over online bedrijfsreputatie

Bij Heineken the City in Amsterdam is maandag 2 mei een gratis workshop over de online reputatie van bedrijven.

De workshop wordt gegeven door Marcel Olislagers, oprichter van het bedrijf My Reputation, en het aantal plaatsen is erg beperkt (zie onder).

Sociale media
"De online reputatie wordt steeds belangrijker voor ondernemingen nu sociale media zoals Twitter en Facebook een grote en onmiddellijke impact kunnen hebben op het imago van een merk of onderneming", aldus een woordvoerder.

"En voor steeds meer bedrijven blijkt de zorgvuldig opgebouwde online reputatie een grotere invloed te hebben op de op de merkwaarde dan online adverteren. Dit geldt zeker voor bedrijven die kennisrijke diensten en producten aanbieden."

Aanmelden
Aanmelden kan via heinekenthecity@heineken.nl. Het aantal deelnemers is beperkt om het superinteractief te houden. Iedereen krijgt per mail te horen of hij/zij wel of niet bij de eerste 12 aanmeldingen zit.

Na afloop van de sessie is het mogelijk ervaringen met elkaar uit te wisselen. Heineken the City zorgt voor een koud biertje.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.