Marketing

Herpositionering voor snel herstel Regardz

Hotel- en eventketen Regardz gaat zichzelf herpositioneren. Dit om na moeilijke jaren versneld het herstel in te zetten.

Regardz had het de afgelopen jaren door slechte marktomstandigheden niet eenvoudig, maar vindt dat de huidige marktomstandigheden kansen bieden voor nieuwe initiatieven.

"We gaan met vernieuwende concepten de kansen pakken die er liggen", aldus Job Heilijgers, naast Gerard van den Tweel één van de twee eigenaren van Regardz. "We gaan beide ook weer dicht bij de onderneming staan waardoor de dynamiek, die in deze tijd thuis hoort, in hoog tempo terugkomt in het bedrijf."

Vertrouwensmerk
Zo wil Regardz een premiumbelevings- en vertrouwensmerk worden in de zakelijke en particuliere markt. Ook wil ze pionier zijn op het gebied van design, excellente service, technologie en beleving.

Verder krijgt het een nieuw hoofdkantoor: een inspiratieplek waar alle medewerkers, klanten en leveranciers het merk Regardz kunnen beleven.

Huisstijl
Tegelijkertijd wordt een nieuwe huisstijl geïntroduceerd. "Daarin wordt de nadruk gelegd op het hoofdmerk Regardz. En ook de krachtige eigennamen van de locaties komen straks beter naar voren."

De hoofdkleur van het nieuwe Regardz wordt paars. Qua fotografie zal het belevingsaspect meer naar voren komen. De nieuwe huisstijl van Regardz wordt de komende maanden gefaseerd uitgerold.

Kick-off

De beurs event 11 op woensdag 30 maart vormt de kick-off van de herpositionering. In de daaropvolgende periode worden de nieuwe concepten in rap tempo uitgerold. 

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.