Het congres 'Love @ First Site' van HSMAI, beroepsvereniging voor de gastvrijheidsindustrie, op donderdag 20 mei zal bovenal gaan over sociale media.
Andere belangrijke onderwerpen zijn search engine opitmization (SEO), Google Analytics and Affiliate Marketing. Deze onderwerpen zijn zelf aangedragen door de leden van HSMAI.Het congres dat plaatsvindt bij in het NH Leeuwenhorst in Noordwijkerhoudt is toegankelijk voor HSMAI-leden en introducés.
Opening
Als openingsspreker is William Bakker uitgenodigd, directeur eBusiness van de toerismeorganisatie voor Britisch Columbia en het brein achter de internetmarketingstrategieën voor de Olympische Spelen in Vancouver.
"Citymarketing, hotels, restaurants, evenementen, entertainment en transport: vrijwel alle bij de HSMAI vertegenwoordigde sectoren komen in beeld bij de Olympische Spelen. Daarom zijn we bijzonder content met deze 'branchebreed georiënteerde' openingscase voor dit congres", aldus Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland.
Sociale media
Paul Blok (in het verleden onder andere betrokken bij AH.nl, de nieuwe HEMA.nl en online communicatie van ANWB) is als inleidend spreker gevraagd voor het gedeelte over sociale media. Hij brengt de aanwezigen die middag zowel een praktische 'routekaart' als valkuilen bij social media.
Overige sprekers
In navolging op bovenstaande sprekers gaan een serie experts dieper in op specifieke onderwerpen. Het betreft: MediaFlex over Google Analytics, Janneke Nijenhuis (Hands On Advies) over Search Engine Optimization, Joris Goossens (Conversive) over Affiliate Marketing, Cor Hospes (auteur, journalist en mediatrainer) over de succesfactoren van sociale media en Berber Hoekstra (BuzzCapture) over communicatie- en reputatiemanagement online.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

