Marketing

Integratie online horecarecensies in TomTom

TomTom integreert allerlei services in haar navigatiesystemen. Daaronder ook online hotel- en restaurantrecensies.

Dat schrijft Connexie. Het gaat om de Search & Go LIVE-diensten waarmee Twitter, Expedia, TripAdvisor en Yelp worden geïntegreerd. Een automobilist kan bijvoorbeeld de aankomsttijd twitteren, die onderweg ook steeds geactualiseerd wordt.

Daarnaast kan hij met TripAdvisor en Yelp verschillende accomodaties in de omgeving met elkaar vergelijking.

Nieuwe dimensie

"Wij weten dat mensen graag met elkaar verbonden zijn – thuis, op het werk of waar ze ook zijn. TomTom zorgt nu voor een nieuwe dimensie in mobiliteit. Dit doen we op een veilige manier", zegt Corinne Vigreux, managing director Consumer bij TomTom.

De diensten worden in oktober 2011 geïntroduceerd in de Verenigde Staten, Duitsland en Nieuw-zeeland. Daarna is Nederland aan de beurt. Aan de diensten zuhb geen extra kosten verbonden.

Bron: Connexie.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.