Marketing

La Place draagt meer over herkomst eten uit

Om zich te onderscheiden van andere restaurants gaat La Place veel meer uitdragen waar het zijn eten vandaan haalt.

Dat meldt VMT. Toen La Place bijna 25 jaar geleden begon, waren verse sappen en Franse broodjes geen gemeengoed. "Iedereen verklaarde ons voor gek", herinnert oprichter Paul Bringmann zich.

Nu is een gezond assortiment bijna een voorwaarde om een horecaformule te beginnen.

E-nummers
Het bedrijf is drie jaar geleden gestart met het verwijderen van alle onnatuurlijke E-nummers uit de maaltijden. "Het was een enorme strijd met leveranciers in het begin. Het laatste jaar ging het gemakkelijker. Leveranciers kwamen zelf met alternatieven", aldus oprichter Paul Bringmann.

Toepasbaarheid
In het interview met VMT blikt Bringmann ook terug op het ontstaan van de succesvolle horecaformule. "Ik ben verrast door de toepasbaarheid van de formule. We zitten in warenhuizen en daarbuiten exploiteren we vestigingen langs de weg, in bibliotheken, boekhandels, bouwmarkten en outletcenters."

Bron: VMT.

---
Twitter-account
Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.
Facebook-account
Horeca Entree.