Marketing

Lekker Weg-journaal ondersteunt horeca

Met het nieuwe, zogeheten Lekker Weg-journaal kunnen horecaondernemingen landelijke bekendheid krijgen en/of zelf toeristische tips tonen.

Dit journaal is ontwikkeld door het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) en Librium.TV. Het programma heeft een potentieel bereik van bijna 1,9 miljoen bezoekers per week.

De McDonald's-restaurants in Nederland zijn al begonnen met het tonen ervan.

De journaals
De journaals tonen spelenderwijs toeristische tips. Elke aflevering bevat diverse redactionele items over bijzondere plaatsen en regio’s, hotels, campings en attracties. Het programma werkt met pakkende titelblokjes die leuke weetjes geven.

Samenstellen
Elk item in het Lekker Weg-journaal duurt 45 seconden, dit is uit te breiden naar zestig of negentig seconden. Bedrijven kunnen een compleet filmpje laten maken door Librium.TV, maar het is ook mogelijk om een item te laten samenstellen uit eigen, rechtenvrij beeldmateriaal.

Een pilotaflevering is te zien op Lekkerweg.nl.

Bron: Pleisureworld.
 

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep.