Fastserviceondernemers kunnen hun gasten voortaan het magazine 'Cora.' aanbieden, met nieuws over duurzaamheid.
Dat meldt Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Het magazine werd maandag 10 januari gelanceerd op de Horecava door 'Cora van mmmm van Mora' en Jos van Alphen, KHN-sectorvoorzitter Fastservice en voorman van de Stichting Vrienden Fastservice (SVF).
Informatie
'Cora.' is een online magazine. Cafetariahouders die duurzaam ondernemen en verantwoord frituren kunnen het via hun websites aanbieden aan hun gasten. In het magazine staan consumentenverhalen over frites, nieuwe vormen van fastservice, opleidingen van medewerkers en duurzaam en groen ondernemerschap.
Downloaden
Na de Horecava kunnen cafetariahouders en andere ondernemers het magazine via internet downloaden en op de cover en binnenin hun eigen naam en foto toevoegen, zodat het lijkt of ze zijn geïnterviewd door Cora zelf.
'Cora.' is een initiatief van SVF, de verkiezing Duurzaamste Fastservicebedrijf, Fastserviceopleidingen.nl, Out0-of-Home-Shops en wordt ondersteund door marktpartijen.
Bron: KHN.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.
Facebook-account Horeca Entree.

