Marketing

Met Disloyalty Card opboksen tegen ketens

Drie onafhankelijke koffiebars in de Verenigde Staten willen met hun eigen Disloyalty Card tegen grote koffieketens opboksen.

Dat schrijft The Lincolnite. Met de kaart kunnen gasten bij één van de deelnemende koffiebars punten sparen voor een gratis kopje koffie. Het doel is natuurlijk om deze gasten bij vestigingen van grote koffieketens weg te houden.

Aansluiten

De kaart is bedacht door The Healthy Hub's; tot nu toe hebben zich er nog maar twee cafés bij aangesloten. Heel wat onafhankelijke koffiezaken in Lincoln doen dus nog niet mee, maar sommige denken er wel over na.

Ondersteunen
Rebecca Dray van The Healthy Hub's: "Lincoln heeft een aantal fantastische, onafhankelijke koffiebars met deskundige barista's en vooral lekkere koffie. Onze hoop is dat de gasten de Disloyalty Card omarmen en zo de lokale bedrijven ondersteunen in deze tijd waarop ze dit het meest nodig hebben."

Het oorspronkelijke idee voor de Disloyalty Card komt van Gwilym Davies, een wereldkampioen barista en een officieuze ambassadeur van koffie in het Verenigd Koninkrijk.

Bron: The Lincolnite.

---
Twitter-account
Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.

Facebook-account
Horeca Entree.