Marketing

NBTC lanceert platform met Twitter-beelden

Het NBTC lanceert een platform waarop iedereen de mooiste beelden van Nederland, gepost op Twitter, kan delen.

Op Love.holland.com zijn alle foto’s te zien die getagd zijn met #loveholland, een variant daarop met provincie (#lovefriesland), stad (#loverotterdam, #love020) of toeristische bezienswaardigheid (#lovemadurodam).

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) zet dit platform in voor de (inter)nationale promotie van Nederland als toeristische bestemming. Ze doet dit in samenwerking met Mobypicture.

Platform
Conrad van Tiggelen, directeur Destinatiemarketing NBTC: “Nederland is een prachtbestemming. De Nederlander kent zijn land zelf het beste en deelt dit al actief op sociale media door het posten van foto’s. Wij bundelen alle mooie foto’s en video’s van Nederland die getagged zijn met ‘#love..’ op een platform."

"Binnenkort wordt ook een Engelstalige variant gelanceerd. We zetten het platform in om potentiële bezoekers de typisch Nederlandse sfeer te laten proeven voordat ze ons land bezoeken. Om ze zo te enthousiasmeren naar Nederland te komen en de unieke sfeer daadwerkelijk te beleven."