Den Haag als congresstad wordt extra op de kaart gezet met een nieuwe campagne, inclusief vernieuwde website.
Leidend in de campagne is de vernieuwde website Denhaagcongres.nl. Hierop maakt een uitgebreide locatiezoeker het de bezoeker makkelijk in de keuze voor de meest ideale congreslocatie.
Favoriete locaties kunnen vervolgens als 'brochure op maat' worden verwerkt in een pdf, inclusief de meest relevante informatie over grootte, aantal zalen en maximum aantal personen. Er is standaard een Google Map opgenomen om de precieze locatie in de stad aan te geven.
Meeting Guide
Verder is op de website de zogeheten Meeting Guide te downloaden. Deze gids geeft naast praktische informatie over de stad (hotelkamers, reisinformatie, infrastructuur) ook de sfeer van de stad weer. 'Als stad van vrede & recht, van stad & strand en van oude meesters en nieuw talent.'
De congreslocaties zijn opgedeeld in bijzondere locaties, congreslocaties, hotels en toeleveranciers. De gids verschijnt in april en heeft een oplage van 3000.
Denkstad
De campagne is op touw gezet door het Convention Bureau. Anja Overhoff, directeur Den Haag Marketing: "Het resultaat van een congres, dat is wat telt. Maximaal je hoofd gebruiken en met de juiste geestelijke bagage terug naar huis. Den Haag daagt uit om na te denken en dat is haar met de paplepel ingegoten. "
"Als internationale denkstad voor de VN, als regeringsstad of als geboorteplaats van menig schilder of schrijver. En een weidse blik over zee maakt het hoofd leeg en geeft ruimte aan nieuwe ideeën."
---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

