Hotel-, meeting- en eventketen Regardz heeft haar merkpositie op de zakelijke-bijeenkomstenmarkt in 2010 verstevigd.
Dat blijkt uit het jaarlijks terugkerende merkkrachtonderzoek van onderzoeksbureau Foodstep, gehouden onder ruim veertienhonderd boekers en beslissers van zakelijke bijeenkomsten.
Het onderzoek richtte zich op merkbekendheid, -relatie, -evaluatie en -betekenissen.
Merkpositie
Was de totale merkbekendheid van het relatief nieuwe merk Regardz in 2009 nog 77 procent, in 2010 is dit gestegen naar 82 procent. Daarnaast komt uit het onderzoek naar voren dat zowel op het gebied van de positieve gestemdheid ten opzichte van het merk (82 procent) en de totale merkvoorkeur (53%), Regardz het beste scoort.
Regardz
Onder het paraplumerk Regardz vallen drie labels: Regardz Meeting Centers, Regardz Event Centers en Regardz Hotels. Regardz biedt met zijn zeventien locaties een landelijke dekking.
De missie van Regardz is het realiseren van succesvolle zakelijke bijeenkomsten met een bite.
Bron: Regardz.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

