Marketing

Restaurantsite voor drukkere dinsdagen

Dinsdag is de slechtste omzetdag voor (sterren)restaurants. Arthur Bassant wil daar verandering in brengen.

Om restaurants op dinsdag meer omzet te laten genereren én gasten kennis te laten maken met (sterren)restaurants, heeft Bassant de website Heerlijkdinsdag.nl gelanceerd.

Hiermee zal de dinsdagavond in populariteit de zaterdagavond gaan overtreffen, voorspelt hij enthousiast.

Drie gangen

Op de website kunnen gasten voor minimaal dertig euro een driegangenmenu boeken. Bij een restaurant met één ster kost het veertig euro en bij een restaurant met twee of drie sterren 45 euro.

Verrassing
Op dinsdagmorgen wordt pas bekendgemaakt in welk restaurant de gast die avond zal aanschuiven. Van tevoren kan hij namelijk wel een voorkeur aangeven voor een stad/regio, aanvangstijd en/of prijsklasse, maar de restaurantkeuze is niet af te dwingen.

Belangstellenden krijgen in ieder geval wel direct te horen of er nog plaats is binnen de geselecteerde prijsklasse en/of regio.

---
Horeca Entree heeft een nieuwe Twitter-account
.
Nieuwsbrief
Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.