Marketing

Succes restaurantactie Dineren=Doneren

War Child is begin maart de actie Dineren=Doneren in restaurants gestart. Het loopt boven verwachting storm.

Tijdens de actie kunnen restaurantgasten ervoor kiezen om hun diner te laten uitserveren op een Dineren=Doneren-onderbord. Dit is een Delfts blauw onderbord waarop spelende kinderen uit (voormalige) oorlogsgebieden staan afgebeeld, als variant op het oud-Hollandse kinderspelenservies.

De gast koopt daarmee een collectors-item en steunt tegelijkertijd de activiteiten van War Child. De borden zijn er in 8 verschillende varianten.

Interesse
De deelnemende restaurants en bordenproducent Royal Goedewaagen steunen de actie belangeloos. Na een eerste voorzichtige aftrap op de Horecava barst de interesse volgens de organisators nu volledig los.

Yvonne Hendriks van Royal Goedewaagen: "Wij dachten eigenlijk iedere week enkele restaurants aan te sluiten bij deze actie maar nu loopt het ineens storm. We gaan een extra productieshift plannen om aan de vraag te voldoen."

De actie loopt tot eind 2011. War Child en Royal Goedewaagen hopen de komende maanden nog veel meer restaurants voor de actie te interesseren. Aanmeldformulier.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.