Marketing

Symposium: bereik de gast in een 3.0-wereld

Het Innovatielab houdt een symposium over hoe de hedendaagse consument te bereiken. Met waardebepaling achteraf.

Het symposium heet officieel 'Travel 3.0, Hoe bereik je de hedendaagse consument?' en is bestemd voor ondernemers uit de gastvrijheidssector. Er zijn diverse sprekers die vertellen over ontwikkelingen op het gebied van nieuwe media.

"De (continue) innovaties gaan razendsnel en ook de consument verandert", schrijft de organisatie. "In dit symposium stellen we het bereiken van die consument centraal. En laten we zien hoe je nieuwe media en technologieën hiervoor optimaal kunt inzetten.

Waardebepaling

Geheel in de gedachte van 3.0, bepalen deelnemers achteraf zelf wat ze het symposium waard vonden. Dit bedrag kunnen ze tijdens het congres op een kaartje aangeven en via pinbetaling voldoen óf hiervoor een factuur aanvragen die vervolgens wordt opgestuurd.

De opbrengsten komen, na aftrek van de symposiumkosten, ten goede aan de verdere ontwikkeling van het Innovatielab-platform.

Praktisch
Het symposium vindt dinsdag 20 september plaats in Amsterdam. Het aantal plaatsen is beperkt.

Bron/aanmelden: NBTC en/of HSMAI.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.