Marketing

Thuisbezorgservice introduceert City Deals

Just-Eat introduceert nu ook in Nederland het marketingconcept City Deals. Dit moet de strijd aangaan met magnetronmaaltijden.

Voor het concept worden maaltijden tijdelijk per stad aangeboden voor vijf euro. Internationaal is het al een succes, met een gemiddelde omzetstijging van veertig procent in acht Europese steden.

Nu worden de City Deals ook in Nederland geïntroduceerd en wel als eerste in de stad Utrecht. Later dit jaar komen andere steden aan de beurt.

Laagdrempelig
"Door maaltijden tijdelijk voor vijf euro aan te bieden, willen we online vers eten bestellen even laagdrempelig maken als het bereiden van een magnetronmaaltijd", aldus Maurice Bokma, online-marketingmanager Just-Eat Benelux.

"We willen met dit initiatief niet alleen de consument een extra service bieden, maar ook de ondernemer een extra zetje in de rug geven."

Ondersteuning
De actie wordt ondersteund met advertenties in abri's, op studentenwebsites, op Facebook, op Hyves en met promotie door de deelnemende restaurants zelf. Vooral Facebook gaat een centrale rol spelen.

Zo kunnen mensen die lid worden van de Facebook-pagina altijd het meest recente nieuws volgen rondom de City Deals.

Bron: blog Just-Eat.nl.

---
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief
Fastservice Entree.