Personeel

Landal GreenParks klantvriendelijkste bedrijf

Recreatie- en overnachtingspark Landal GreenParks is uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2010.

Dat gebeurde dinsdag 2 november in Leusden, waar onderzoeksbureau Market-Response voor de vierde keer de meest klantvriendelijke bedrijven in ons land bekendmaakte.

De andere negen genomineerden waren ANWB, Bol.com, DA Drogisten, Etos, Hema, Ikea, Intratuin, Jumbo, en Univé.

Waardering
"Wij zijn enorm blij en trots dat op deze geweldige onderscheiding", aldus Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal GreenParks. "De prijs is een grote blijk van waardering en erkenning door onze gasten voor het feit dat de gast bij Landal zo’n centrale plaats inneemt."

"Door de hele organisatie heerst het besef dat een tevreden gast vanzelf zorgt voor een goed resultaat en voor aanbevelingen van Landal bij familie en vrienden."

Eén geheel
"Tegelijkertijd is dit een prijs voor al onze medewerkers voor hun inzet en betrokkenheid om het onze gasten naar de zin te maken. De gast ziet ons als één geheel. Van contactcenter tot receptie, restaurant, winkel en van technische dienst tot financiën en gastenservice, noem alle afdelingen maar op."

Onderzoek
Het onderzoek zijn een initiatief van MarketResponse en Egbert Jan van Bel, auteur van het boek Kloteklanten. De resultaten zijn gebaseerd op klantervaringen van 2.500 consumenten in 2010.

Afbeelding
Algemeen directeur MarketResponse Wim Nieuwenhuijse (l) reikt de onderscheiding uit aan Bas Hoogland, commercieel directeur Landal GreenParks. Fotograaf: Peter Werkman.

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.