Fastserviceketen McDonald's heeft haar nieuwe kledinglijn gepresenteerd. De kleding is ontworpen door Dyanne Beekman.
De nieuwe bedrijfskleding werd donderdag 13 januari door acht modellen geshowd in het Singer Theater in Laren. Het gaat om blauw-witgeruite blouses en overhemden met bijpassende cap en schort.
McDonald’s en Beekman verwachten de nieuwe crewkledinglijn in de loop van de tweede helft van 2011 te introduceren in de restaurants.
Stijl en trots
Beekman: "Ik heb de kleding zo ontworpen dat de McDonald’s-medewerker echt stijl en trots kan uitstralen. Natuurlijk staat de functie van bedrijfskleding voorop: de kleding heeft een comfortabele pasvorm met een elegante en toch stoere uitstraling, is ademend, gemaakt van zacht materiaal en daardoor prettig om in te werken."
"Tegelijkertijd heeft de kleding een eigentijdse en modieuze look gekregen met moderne applicaties op de blouses. De mouwen zijn lang of kunnen worden opgestroopt. Voor de dames is er een cap met afneembare strik. De medewerkers van McDonald’s kunnen met de nieuwe bedrijfskleding echt zichzelf zijn binnen het team."
Persoonlijkheid
Jo Sempels, algemeen directeur McDonald’s Nederland: "Ik ben ontzettend trots op de nieuwe kledinglijn. De kleding is zeer stijlvol en biedt medewerkers de gelegenheid persoonlijkheid uit te stralen. We willen er zo aan bijdragen dat onze medewerkers hun dagelijkse werk met plezier en trots kunnen doen."
Tijdgeest
McDonald’s heeft de crewkleding in de afgelopen veertig jaar steeds aangepast aan de tijdgeest. De kleding ontwikkelde zich van een rood-witgestreepte blouse met zonneklep tot oversized polo.
Bron: McDonald's.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.
Facebook-account Horeca Entree.

