De medewerkers van alle hotels wereldwijd van de Intercontinental Hotels Group (IHG) worden een week lang in het zonnetje gezet.
Tijdens deze speciale 'Celebrate Service'-week, van maandag 26 tot en met vrijdag 30 juli, worden alle IHG-medewerkers bedankt voor hun inzet en harde werken. Dat zijn er zo'n 330.000.
Toewijdiging
Volgens IHG is dit nodig omdat het hard werken is, de toewijding van de individuele hotelteams de sleutel tot het succes van de hotels is én de reden dat IHG de slogan 'Great Hotels Guest Love' kan voeren.
Waardering
"We willen onze waardering uitspreken naar onze medewerkers voor hun bijdrage en uitstekende serviceverlening aan onze gasten", aldus Dominique Hut-Castermans, areadirector Human Resources Holiday Inn Amsterdam en Crowne Plaza Amsterdam-Schiphol.
Weekendje weg
"Binnen Holiday Inn Amsterdam en Crowne Plaza Amsterdam-Schiphol maakt iedere medewerker kans op een weekendje weg binnen één van de collega-hotels in Europa. We hebben hiervoor gekozen om een mooie gelegenheid te geven om de service van onze collega-hotels zelf te ervaren en ervan te genieten."
"Daarnaast zullen we onze medewerkers elke dag verrassen met kleine attenties die we nu nog niet verklappen omdat sommige dingen ook nog een verrassing moet blijven."
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

