Personeel

SVH lanceert SVH Horecaplanner

SVH heeft de nieuwe en gratis SVH Horecaplanner gelanceerd. Dit systeem helpt horecaondernemers met inroosteren.

De planner is ontwikkeld voor een door horecaondernemers en ontlast hen in veel opzichten. Het inrichten van het systeem vraagt een kleine investering van tijd. Daarna is het inroosteren makkelijker, sneller, efficiënter en kan er zelfs een besparing van drie procent op de loonkosten worden behaald, aldus SVH.

Toegang
De SVH Horecaplanner houdt ten eerste rekening met regelgeving, zoals de cao. Daarnaast heeft iedere medewerker toegang tot zijn eigen pagina om zijn rooster te bekijken en verzoeken in te dienen, bijvoorbeeld verlofdagen of het ruilen van diensten.

Sms-functie
De ondernemer kan bovendien met één muisklik onder andere de volledige urenregistratie van het personeel, de verlofopbouw of de personeelskosten voor een bepaalde bezetting bekijken. Ook kent het programma een sms-functie voor het oproepen van werknemers bij bijvoorbeeld een ziekmelding of onderbezetting.

Gratis
De ontwikkeling van de SVH Horecaplanner is voor een groot deel gefinancierd door de branche. Via SVH kunnen horecaondernemers de eerste twee jaar gratis gebruik maken van het systeem. Na deze proefperiode betalen zij per jaar een klein bedrag, dat afhankelijk is van het aantal medewerkers.

Informatie
Voor aanvullende informatie of vragen over de SVH Horecaplanner kan contact worden opgenomen met de klantenservice via 0900 – 1402 (€ 0,15 p.m.) of via www.horeca.nl.