Tom Calame is door Marriot International voor de tweede keer verkozen tot beste general manager (gm).
Calame is werkzaam bij het Renaissance Amsterdam Hotel; vorig jaar ontving hij de award GM of the Year ook al.
Meer prijzen
Hij was echter niet de enige die een award ontving. Het sales- en marketingteam van het Renaissance Amsterdam Hotel en Amsterdam Marriott Hotel ontving namelijk in totaal 7 leadership-awards.
Betrokken
Ten eerste kreeg het team de 'Leadership Special Achievement Award Sales Team Western Europe' voor de creatieve gastevenementen en het behaalde financiële succes van beide hotels in 2010. Ook werd het team erkend voor haar hoge mate van maatschappelijk betrokkenheid.
Het Renaissance Amsterdam Hotel ontving daarnaast nog 2 awards; de Finance Excellence Award en de Most Improved Engagement Survey Award.
Managers
Market-salesmanager van het Event Booking Center, Judith Klamer, viel 2 keer in de prijzen. Zij werd bekroond met de Global Leader Regional Sales Office 2010 én Regional Sales Office Leader Award. Market-revenuemanager Sophie van der Weert ontving de Special Achievement Award.
Topprestatie
Calame: "Het is een topprestatie. Een zeer grote verrassing en een hele eer voor het team in Amsterdam. Wij hebben een fantastisch team waarbij iedereen zijn uiterste best heeft gedaan om zo’n voortreffelijk mogelijk resultaat te behalen voor 2010."
"We hebben de stijgende lijn te pakken en gaan 2011 net zo door als in 2010, zodat we ook dit jaar zeker zo goed kunnen afsluiten."
---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

